Duyurular

KARNELER BASILDI VE MÜHÜRLENDİ. MÜDÜR BEYE İMZALATILMASI

Karnelerin basımı tamalandı.Mühürlendi,Öğretmen arkadaşlar alığp imzaladıktan sonra Müdür ebye imzalatılması için gereğini rica ederiz

Devamı

VERİLEN KİTAPLARI DEĞİŞTİRME TARİHİ GELDİ

Devamı

KARNE BİLGİLERİ GİRİŞLERİNİN TAMAMLANMASI

DÖRDÜNCÜ BÖLÜM Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi Ölçme ve değerlendirmenin genel esasları MADDE 20 – (1) İlköğretim kurumlarında öğrenci başarısının ölçme ve değerlendirilmesinde aşağıdaki esaslar gözetilir; a) Ders yılı, ölçme ve değerlendirme bakımından birbirini tamamlayan iki dönemden oluşur. b) Başarının ölçülmesi ve değerlendirilmesinde öğretim programlarında belirtilen amaçlar ile kazanımlar esas alınır. Ölçülecek kazanımın özelliğine göre ilgili dersin öğretim programında yer alan ölçme ve değerlendirme esaslarına uyulur. c) (Değişik ibare:RG-10/7/2019-30827)  Kaynaştırma/bütünleştirme yoluyla eğitimlerine devam eden öğrenciler için; Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Geliştirme Birimi tarafından bireyselleştirilmiş eğitim programı (BEP) hazırlanır ve bu öğrencilerin başarıları, bu programda yer alan amaçlara göre değerlendirilir. (2) İlkokul 1, 2 ve 3 üncü sınıflarda öğrencilerin başarısı; gelişim düzeyleri dikkate alınarak öğretmen rehberliğinde gerçekleştirilen ders etkinliklerine katılımları ile öğretim programlarında belirtilen ölçme ve değerlendirme ilkelerine göre tespit edilir. Karnede "çok iyi", "iyi" ve "geliştirilmeli" şeklinde gösterilir. (3) İlkokul 4 üncü sınıfta öğrenci başarısı; sınavlar ile ders etkinliklerine katılım çalışmalarından alınan puanlara göre değerlendirilir. (4) Ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında öğrencilerin başarısı; sınavlar, ders etkinliklerine katılım ve varsa proje çalışmalarından alınan puanlara göre değerlendirilir. Puanla değerlendirme MADDE 21 – (1) İlkokul 4 üncü sınıf ile ortaokul ve imam-hatip ortaokulunda dönem puanı, yıl sonu puanı ve yıl sonu başarı puanı 100 tam puan üzerinden belirlenir. Yüzlük puan sisteminde 0-44,99 puanlar başarısız, 45,00 ve üzeri puanlar başarılı olarak değerlendirilir. (2) 2007-2008 Eğitim ve Öğretim Yılından önce beşlik not sistemine göre belirlenen ağırlıklı not ortalamaları, 100'lük sisteme çevrilirken ağırlıklı not ortalamasına 1,00 eklenir ve çıkan sayı elli bölü üç ile çarpılır. Bölme işlemi virgülden sonra dört basamak yürütülür. Ölçme ve değerlendirmenin niteliği ve sayısı MADDE 22 – (1) İlkokul 4 üncü sınıf ile ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında öğrencilere; a) (Değişik:RG-31/1/2018-30318) 4, 5, 6, 7 ve 8 inci sınıflarda her dersten bir dönemde iki sınav yapılır. Sınavların zamanı, en az bir hafta önceden öğrencilere duyurulur. Bir sınıfta/şubede bir günde yapılacak sınav sayısı ikiyi, her bir sınav süresi ise bir ders saatini geçemez. Ortak değerlendirme yapılmasına imkân vermek üzere; sınavlar ilgili zümre kararı doğrultusunda okul müdürlüğünce ortak olarak da yapılabilir. Ortak sınavların soruları ve cevap anahtarları zümre öğretmenlerince hazırlanır. b) Öğretmenlerce yapılan sınavlarda farklı soru tiplerine yer verilir. Soruların konulara göre dağılımı yapılırken ağırlığın bir önceki sınavdan sonra işlenen konulardan olmak kaydıyla geriye doğru azalan bir oranda ve dönem başından beri işlenen konulardan seçilir. c) Sınavlardan önce, sorularla birlikte cevap anahtarı da hazırlanır ve sınav kâğıtları ile birlikte saklanır. Cevap anahtarında her soruya verilecek puan, ayrıntılı olarak belirtilir. Sınav soruları, imkânlar ölçüsünde çoğaltılarak öğrencilere dağıtılır. ç) Kopya çeken öğrencinin sınavı geçersiz sayılır ve puanla değerlendirilmez. Ancak, dönem puanının hesaplanmasında aritmetik ortalama alınırken sınav sayısına dâhil edilir. Ayrıca bu durum, ders öğretmenince okul yönetimine bildirilir. d) (Ek:RG-31/1/2018-30318) İl veya ilçe bazında ilgili zümre kararıyla ortak sınavlar yapılabilir. e) (Ek:RG-31/1/2018-30318) Gerektiğinde Bakanlıkça ülke veya bölge bazlı olarak ortak sınavlar yapılabilir. f) (Ek:RG-31/1/2018-30318) Ortak sınavların uygulanması ile ilgili usul ve esaslar Yönerge ile belirlenir. (2) Ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında öğrencilere ders yılında istedikleri ders veya derslerden bireysel ya da grup çalışması şeklinde öğretmen rehberliğinde en az bir proje hazırlatılır. Projeler verildikleri dönemde değerlendirilir. Proje vermeyen öğrencinin proje notu sıfır olarak değerlendirilir. (3) (Değişik:RG-16/6/2016-29744)(2) Öğrencilere her dönemde her bir dersin haftalık ders saati sayısı 2 ve daha az olanlara 2, haftalık ders saati sayısı 2 den fazla olanlara ise 3 defa ders etkinliklerine katılım puanı verilir. (4) Rehberlik ve sosyal etkinlikler puanla değerlendirilmez. (5) (Mülga:RG-31/1/2018-30318) (6) (Mülga:RG-31/1/2018-30318) Ölçme ve değerlendirmeye katılmayanlar MADDE 23 – (1) (Değişik:RG-31/1/2018-30318)  Öğretmenler tarafından yapılan sınavlara herhangi bir nedenle katılamayan veya projesini zamanında teslim edemeyen öğrencinin durumu okul yönetimince yazılı, e-posta veya Bakanlık mobil bilgi servisi ile velisine bildirilir. Veli, öğrencisinin sınava katılamama veya projesini zamanında teslim edememe gerekçesini, en geç beş iş günü içinde okul yönetimine yazılı olarak bildirir. (2) Öğretmenler tarafından yapılan sınavlara katılmayan ve okul yönetimince özrü uygun görülen öğrenciler, ders öğretmeninin belirleyeceği bir zamanda önceden öğrenciye duyurularak dersin niteliğine göre yapılacak değerlendirme etkinliğine alınır. Bu ölçme değerlendirme etkinliği, sınıfta diğer öğrencilerle ders işlenirken yapılabileceği gibi ders dışında da yapılabilir. Öğrenciler, projelerini öğretmenin belirleyeceği süre içinde teslim eder. (3) (Mülga:RG-31/1/2018-30318) (4) (Değişik:RG-31/1/2018-30318) Sınavlara geçerli özrü olmadan katılmayan, projesini zamanında teslim etmeyen öğrencilerin durumları puanla değerlendirilmez. e-Okul sistemine "G''(girmedi) ibaresi işlenir. Ancak dönem puanı hesaplamalarında sınav ve proje adedi tam olarak alınır. Sağlık durumu engeline göre dersler MADDE 24 – (1) Sağlık durumları veya bedensel engelleri nedeniyle uygulamalı derslere giremeyecek durumda olan öğrenciler, bu durumlarını sağlık kurum ve kuruluşlarından alacakları raporla belgelendirmek zorundadır. Bu durumdaki öğrenciler, rapor süresince bu derslerde raporda belirtilen faaliyetlerden sorumlu tutulmazlar. Dersin özelliğine ve katıldıkları etkinliklere göre değerlendirilerek gerekli yerlerde raporlu oldukları belirtilir. (2) Uygulamalı derslerle ilgili özür başvurusu, öğrencilerin velileri tarafından dilekçe ile okul müdürlüğüne yapılır. Usulüne uygun olarak alınmayan raporlar kabul edilmez. Alınacak raporlarda süre belirtilmemiş ise yalnız o eğitim ve öğretim yılı için geçerli sayılır. Ölçme ve değerlendirme sonuçlarının duyurulması MADDE 25 – (1) (Değişik:RG-31/1/2018-30318) Sınav sonuçları sınavların yapıldığı, projelerin değerlendirilmesi ise teslim edildiği tarihten başlayarak en geç 10 iş günü içinde e-Okul sistemine işlenir ve öğrencilere bildirilir. Sınav kâğıtları, incelenmek üzere öğrencilere dağıtılır ve varsa yapılan ortak hatalar sınıfta açıklandıktan sonra geri alınarak bir eğitim ve öğretim yılı saklanır. Projeler öğretmen tarafından değerlendirildikten sonra öğrenciye iade edilir ve öğrenci tarafından ders yılı sonuna kadar saklanır. Ders etkinliklerine katılım, sınav ve projeye verilen puanlar, e-Okul sisteminin ilgili bölümüne işlenir. (2) Öğrencilerin hazırladıkları projelerin değerlendirilmesinde kullanılan dereceli puanlama ölçekleri de bir yıl saklanır. BEŞİNCİ BÖLÜM Sınıf  Geçme Öğretmen puan çizelgesi MADDE 26 – (1) İlkokul 4 üncü sınıf ile ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında öğretmenler, her ders için öğrencilere verdikleri puanları e-Okul sistemindeki Öğretmen Puan Çizelgesine zamanında işler. Her dönem sona ermeden beş gün önce okul yönetimince, e-Okul sisteminden çıktısı alınan Öğretmen Puan Çizelgesi ilgili öğretmenlerle birlikte kontrol edilerek imzalanır ve okul müdürü tarafından onaylanarak dosyasında saklanır. Bir dersin dönem, yıl sonu ve ağırlıklı puanı MADDE 27 – (1) İlkokul 4 üncü sınıfta bir dersin dönem puanı; öğrencinin sınavlar ve ders etkinliklerine katılımından aldığı puanların aritmetik ortalaması ile belirlenir. (2) Ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında bir dersin dönem puanı; a) (Değişik:RG-31/1/2018-30318) Proje puanlarının aritmetik ortalaması ile ders etkinliklerine katılım puanlarının aritmetik ortalaması ayrı ayrı alınarak toplanıp ikiye bölünür. Bulunan sonuçla birinci ve ikinci sınav puanları toplanıp üçe bölünerek elde edilir. b) Aritmetik ortalama hesaplanırken bölme işlemi virgülden sonra dört basamak yürütülür. Dönem puanı, yarım ve yarımdan büyük kesirler bir üst tam puan olarak değerlendirilir. (3) Bir dersin yıl sonu puanı; a) Birinci ve ikinci dönem puanlarının aritmetik ortalamasıdır. Aritmetik ortalama hesaplanırken bölme işlemi virgülden sonra dört basamak yürütülür. Yıl sonu puanı hesaplanırken yarım ve yarımdan büyük kesirler tama yükseltilir. b) Öğrencilerden; 1) Herhangi bir dersten iki dönemde de puanı olmayanların yetiştirme programından aldığı puan, 2) Her iki dönemde veya dönemin birinde uygulamalı herhangi bir derste sağlık durumları veya bedensel engelleri nedeniyle sağlık raporunda belirtilen faaliyetleri yapamayanların bu dersin öğretim programında yer alan temel becerilere yönelik faaliyetlere katılımları değerlendirilerek verilen dönem puanlarının aritmetik ortalaması, o dersin yıl sonu puanı sayılır. (4) Dersin yıl sonu puanı ile o dersin haftalık ders saati sayısının çarpımından elde edilen puan, o dersin ağırlıklı puanıdır. (5) 222 sayılı İlköğretim ve Eğitim Kanunu gereğince okula devamları sağlananlar ile yurt dışında bulunması, sağlık durumu ya da tutuklu olması nedenleriyle okula devam edemeyen öğrencilerden en az bir dönem puanı almış olanların başarı durumları belirlenirken, okula devam eden öğrenciler gibi işlem yapılır. Bu puan, aynı zamanda yıl sonu puanı olarak değerlendirilir. (6) (Ek:RG-25/6/2015-29397)   Evde veya hastanede eğitim alan öğrencilerin sadece eğitimini gördüğü derslerin puanları esas alınır. Ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında yıl sonu başarı puanı MADDE 28 – (1) (Değişik:RG-25/6/2015-29397)   Yıl sonu başarı puanı, derslerin ağırlıklı puanları toplamının haftalık toplam ders saati sayısına bölümüdür. Yıl sonu başarı puanı tespit edilirken, bölme işlemi virgülden sonra dört basamak yürütülür. Bu puan öğrenim belgesinde belirtilir. (2) Bir üst sınıfa devam etmek için öğrencinin iki dönem (Mülga ibare:RG-25/6/2015-29397)  (...)  puanının aritmetik ortalaması, her ders için 45,00'dan az olamaz. (3) Öğrenimlerinin bir kısmını yurt dışında yaparak yurda dönenlerin başarı puanı; a) Ülkemizde öğrenim gördükleri yıllara ait yıl sonu başarı puanları ile yurt dışında öğrenim gördükleri yıllara ait yıl sonu puanlarına, b) Yurt dışında öğrenim gördükleri okullardan yıl sonu puanlarının sağlanamaması durumunda, ülkemizde eğitim ve öğretim gördükleri yıllara ait yıl sonu başarı puanlarına göre tespit edilir. Davranışlar MADDE 29 –(Değişik:RG-25/6/2015-29397)     (1) İlköğretim kurumlarında; ders yılının her döneminde öğrencilerin davranışları, Davranış Puanı Ölçütleri EK-4'te verilen ölçütler kullanılarak ilkokullarda sınıf öğretmeni, ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında ise şube rehber öğretmeni tarafından "(1) Geliştirilmeli", "(2) İyi", "(3) Çok iyi" şeklinde değerlendirilerek e-Okul sistemine işlenir. Gelişim raporu ile öğrenci karnesi MADDE 30 – (1) Okul öncesi eğitim kurumlarında Okul Öncesi Eğitim Programı doğrultusunda hazırlanan çocuğa yönelik Gelişim Raporu, her dönem sonunda e-Okul sistemine işlenerek bir örneği veliye verilir. Gelişim raporuna pedagojik olmayan ve gizliliği gerektiren bilgiler işlenmez. (2) İlköğretim kurumlarında; a) Öğrencilere, e-Okul sistemindeki bilgiler esas alınarak her dönem sonunda karne verilir. Karnede, öğrencinin derslerdeki başarısı ile sosyal etkinlik çalışmaları ve okula devam durumu gösterilir. İlkokul karnesinde davranış ölçütlerine göre öğrencilerin gelişim düzeylerine de yer verilir. b) Öğrenci karneleri e-Okul sisteminde yer alan puan çizelgeleri bilgilerine göre birinci ve ikinci dönem sonunda düzenlenir. Öğrencilere dağıtılan karneler geri alınmaz. (Değişik cümle:RG-25/6/2015-29397) Karnelerde elektronik imza kullanılabilir ve karneler e-Karne olarak da düzenlenebilir. Öğrenci başarısının değerlendirilmesi MADDE 31 – (1)(Değişik:RG-25/6/2015-29397) İlkokullarda öğrencilere sınıf tekrarı yaptırılmaması esastır. Ancak; istenilen yeterlik düzeyine ulaşamamış ilkokul öğrencilerine, velinin yazılı talebi üzerine, ilkokul öğrenimi süresinde bir defaya mahsus olmak üzere sınıf tekrarı yaptırılabilir. Okula hiç devam etmeyen öğrenciler ve ilkokul haftalık ders çizelgesindeki tüm derslerden puanı girilmeyen öğrenciler ile bu Yönetmeliğin 27 nci maddesinin beşinci fıkrasında belirtilen mazeretler dışında okula en az bir dönem devam etmeyen öğrencilere sınıf tekrarı yaptırılır. (2) Ortaokul ve imam-hatip ortaokullarında; a) Öğrenci kendi yaş grubu içinde yetiştirilir ve bir bütün olarak değerlendirilir. Bu eğitim kademesi, öğrencilerin derslerdeki başarısızlığına bakılarak elenecekleri bir dönem değil, öğretim programlarında öngörülen derslerin ve sosyal etkinlik çalışmalarının ortak katkısıyla ilgi ve yeteneği ölçüsünde yetiştirilecekleri bir dönem olarak değerlendirilir. b) (Değişik:RG-25/6/2015-29397)  Eğitim ve öğretim yılında özürsüz 20 gün devamsızlık yapanlar ile herhangi bir dersten yıl sonu puanı 45' ten az olan öğrencilerin sınıf geçmesi veya sınıf tekrarına, ikinci dönemin son haftasında şube öğretmenler kurulunda karar verilir. Alınan gerekçeli karar, bu Yönetmeliğin ekinde yer alan EK-5 Ders Yılı Sonu Şube Öğretmenler Kurulu Öğrenci Kişisel Değerlendirme Tutanağına yazılarak e-Okul sisteminin ilgili bölümüne işlenir. Tutanağın bir örneği ders yılı sonu şube öğretmenler kurulu karar dosyasında saklanır. Ayrıca veli de bilgilendirilir. Bu kararda, oyların eşitliği hâlinde başkanın kullandığı oy yönünde çoğunluk sağlanmış sayılır. c) Kurul kararıyla sınıf geçen öğrencilerin puanları değiştirilmez. Okul kayıtlarına, "Şube Öğretmenler Kurulu Kararıyla Geçti" veya "Sınıf Tekrarına Karar Verildi" ibaresi yazılır. Bu durum öğrencinin karnesinde de belirtilir. (3) (Değişik ibare:RG-10/7/2019-30827) Tam zamanlı kaynaştırma/bütünleştirme yoluyla eğitim alan öğrenciler ile özel eğitim sınıflarında eğitimlerine devam eden öğrencilere başarısızlıklarından dolayı sınıf tekrarı yaptırılmaz. Ancak; a) (Değişik:RG-10/7/2019-30827) Velinin yazılı talebi ve Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Geliştirme Biriminin kararı doğrultusunda, ilkokulda tam zamanlı kaynaştırma/bütünleştirme yoluyla eğitim alan öğrenciler ile ilköğretim programı uygulayan özel eğitim sınıflarında eğitimlerine devam eden öğrencilere bir defaya mahsus olmak üzere sınıf tekrarı yaptırılabilir. b) (Değişik:RG-23/10/2014-29154) Bu öğrencilerin okula devam durumları; ilkokul öğrencileri için bu maddenin birinci fıkrasına, ortaokul ve imam-hatip ortaokulu öğrencileri için ise ikinci fıkrasının (b) bendi hükümlerine göre değerlendirilir. İlköğretim kurumlarında sınıf yükseltme MADDE 32 – (1) (Değişik cümle:RG-10/7/2019-30827) İlkokul 1, 2 ve 3 üncü sınıf öğrencilerinden bilgi ve beceri bakımından sınıf düzeyinin üstünde olanlar velisinin yazılı talebi ve sınıf öğretmeninin önerisi ile ders yılının başladığı tarihten itibaren bir ay içinde sınıf yükseltme sınavına alınırlar. Başarılı olanlar bir üst sınıfa yükseltilir. a) Bu sınav okul müdürünün başkanlığında sınıf öğretmeni ve bir üst sınıfın öğretmenlerinden oluşan komisyon tarafından yapılır. Okulda bu komisyonu oluşturacak sayıda öğretmen bulunmaması durumunda, sınavın yapılacağı yer ile sınav komisyonu, okulun bağlı bulunduğu il/ilçe millî eğitim müdürlüğünce belirlenir. b) Sınav sonucu tutanakla tespit edilir. Bu tutanak, okul yönetimince dosyasında saklanır. Başarılı olanların durumu e-Okul sistemine işlenir. c) Sınıf yükseltme sınavına değişik sınıflarda olmak üzere bir defadan fazla da girilebilir. Ancak sınıf yükseltme aynı öğrenci için bir kez yapılır. (2) (Değişik:RG-10/7/2019-30827) İlkokul çağında olup akranları ile birlikte okula devam edemeyen ve okuma yazma bilmeyen öğrenciler, birinci sınıf öğrenimlerini başarıyla tamamlamaları hâlinde, ders yılının başladığı tarihten itibaren bir ay içinde yapılacak bir sınavla yaşına uygun bir ilkokul sınıfına yerleştirilir. (3) (Değişik:RG-25/6/2015-29397)   Sağlık durumu nedeniyle okula devam etmesinin uygun olmadığına ilişkin sağlık kurulu raporu alanlar, raporları süresince izinli sayılırlar. Bu sürenin bitiminde öğrencilerin okula devamları sağlanır. Bu öğrenciler okula döndüklerinde, devam edemedikleri eğitim ve öğretim yılına ait derslerden okul müdürünün sorumluluğu ve koordinesinde, alan öğretmenlerinden oluşturulacak komisyonca sınava alınır. Başarılı olanlar bir üst sınıfa devam ettirilir. (4) (Ek:RG-25/6/2015-29397)    Ortaokul/İmam-hatip ortaokulu 5 inci, 6 ncı ve 7 nci sınıf öğrencilerine velisinin yazılı başvurusu üzerine bir eğitim ve öğretim yılı Diyanet İşleri Başkanlığının açmış olduğu hafızlık eğitimine devam etmelerine izin verilir. Hafızlık eğitimine devam ettiğini belgelendirenlerden o eğitim ve öğretim yılı için devam zorunluluğu aranmaz. Bu sürenin bitiminde öğrencilerin okula devamları sağlanır. Bu öğrenciler okula döndüklerinde, devam edemedikleri eğitim ve öğretim yılına ait derslerden okul müdürünün sorumluluğu ve koordinesinde, alan öğretmenlerinden oluşturulacak komisyonca sınava alınır. Başarılı olanlar bir üst sınıfa devam ettirilir. Telafi eğitimi ve yetiştirme programı MADDE 33 – (1) İlköğretim kurumlarında; eğitim ve öğretimi aksatacak nitelikte olağanüstü durum, sel, deprem, hastalık, elverişsiz hava şartları gibi nedenlerle il veya ilçe hıfzıssıhha kurulunun kararı ile gerekli gördüğü ve mahalli mülkî idare amirinin onayladığı durumlarda okullarda eğitim ve öğretime ara verilir. Bu gibi durumlarda öğrencilerin derslerinde eksik kalan konularda telafisi için okul yönetimleri ve il/ilçe millî eğitim müdürlüklerince gerekli önlemler alınır. (2) (Değişik:RG-16/6/2016-29744) İlköğretim kurumlarında, eğitim ve öğretim yılı içinde çeşitli nedenlerle boş geçen dersler ile ihtiyaç olması hâlinde mevsimlik tarım işçileri, göçer ve yarı göçer ailelerin çocukları ve ilkokullarda bazı derslerden yetersizliği görülen öğrenciler için yetiştirme kursu veya programları uygulanır. a) Yetiştirme programlarında görevlendirilecek öğretmenler, il/ilçe millî eğitim müdürlüklerince belirlenir. b) Boş geçen dersler için bir dersin yetiştirme programı süresi, o dersin boş geçen ders saati toplamının yarısından az olamaz. (3) (Ek:RG-31/1/2018-30318) Ortaokul ve imam hatip ortaokullarında talep eden öğrenciler için ilgili mevzuatta belirtilen koşullar dikkate alınarak destekleme ve yetiştirme kursu açılabilir. Bu kurslarla ilgili usul ve esaslar Yönerge ile belirlenir.

Devamı

İDLİB'E YARDIM TOPLANTISI

TOPLANTI DUYURUSU   Okulumuzda İdlib'e yardım kampanyası hakkında bir toplantı yapılacaktır.Toplantı saat 13 te öğretmenler odasında yapılacak olup,Toplantıya her arkadaşımızın katılması gerekiyor.Önemle duyurulur.

Devamı

OKULLARIN TATİL OLDU OLMADI GİBİ SÖYLENTİLERE İNANILMAMASI RİCA OLUNUR.

Kar yoğışının etkili olduğu bu günlere, gerek görülmesi halinde, okulların tatil edilmesi yetkisi Valilik makamızdadır.Valilik makamımızın bu yönde aldığı ve alacağı her karar, Okul yönetimimizce resmi sitemiz  http://boluataturkio.meb.k12.tr/  den  velilerimize anına duyurulacağından,gereklidir.BAŞKA KAYNAKLARA İTİBAR ETMEYİNİZ.Bu durum önemle DUYURULUR.   BOLU ATATÜRK İLKOKULU YÖNETİMİ

Devamı

MEVSİMLERE GÖRE GİYİNİLMESİ

Herşey sağlıklı olduğumuzda daha eğlenceli, daha keyifli olur. Mevsime göre giyinme alışkanlığı mutlaka kazanılmalı. Aniden açan güneş bizi bir süre sonra yalnız bırakabilir, üşüyebiliriz. Aniden esen bir rüzgar da biraz sonra kesilir. Çok kalın giyinmişsek terden bunalabiliriz. Mevsimlerin değişim zamanlarında kıyafetimize özellikle dikkat ederek kendimizi korumalıyız. Özellikle araba kullanırken üzerimize ince bir kıyafet giydiysek arabamızdan inmeden giymemiz gereken kalınlıkta bir giysimizi geçirerek inmeliyizkIŞ MEVSİMİNDE İSE KIYAFETLERİMİZİ MEVSİME GÖRE GİYİNELİM

Devamı

OKUL MERDİVENLERİNDE BEKLENİLMEMESİ

Saygıdeğer velilerimiz,Okul önündeki merdivenlerde kış mevsiminde beklememenizi rica ederiz.Öğrencilerin okulu güvenle terk edebilmesi için, merdivenlerde beklemediğiniz için sizlere teşekkür ederiz.Bu durunun şartlarına kesn uyacağınıza eminiz.Gereğini rica ederiz.

Devamı

KAR YAĞIŞI SONRASI BUZLANMALARA KARŞI DİKKATLİ OLUNMASI

07/01/2020 Tarihinde başlayan yoğun kar yağışı okulumzuu da etkilemkte olup,Okul bahçesinde ve merdivenlerde daha dikaktli olmamız gerekiyor.Bahçede ve okul girişinde nöbetçi öğretmenlerimziş olsa da,Şakalarda ve koşmalarda çok daha dikaktli olmamız konusunda okul idaremizin dikkatleri bu yöne çekmesi nedeniyle dikkatli olacağız.Önemle duyurlur

Devamı

MERDİVENE KAYDIRMAZ HALILAR SERİLDİ

Kar yağışı nedeniyle 07/01/2020 tarihinde okul arka girişinde bulunan merdivenlere kaydırmaz halılar serildi.Yürüyüş emniyete alındı .Duyurulur

Devamı

TEFTİŞE HAZIRIZ

Milli Eğitim Bakanlığı Müfettişlerinn 06-17 Ocak 2020 tarihlerinde Bolu'daki okulları teftiş edeceklerdir.Atatürk İlkokulu olarak bizler denetime hazırız.Buradan bütün Atatürk İlkokulu Eğitim Öğretim Ailesi üyelerine duyurulur.

Devamı

OKULUMUZ SICACIK ŞEKİLDE ÖĞRENCİLERİMİZİ BEKLİYORUZ

Bu gün pazar ve Okulumuun havası sıcacık.Okulumuzuda eğitim ve öğretimin sağlıklı yürümesi için, 5 kombimizden biri ayarlı olarak devamlı yanıyor.Yarına sizleri sıcacık bir ortamda bekliyoruz.Herkese duyurulur.

Devamı

BAYRAK TÖRENİMİZİ NEREDE YAPACAĞIMIZ, YARIN SABAH BELLİ OLACAK

Okulumuzda eğitim öğretime 06/01/2020 pazartesi günü başlayacaüız.Soğuk havalar nedeniyle bayrak töreninin Okul bahçesinde mi, okul içinde mi yapılacağını06/01/2020 saat 08:30 da Okul Müdürü Müdürü Yrd ve Nöbetçi öğretmenlerle  belirleyip,Öğrencilerimiz e duyuracağız.Bilginize sunulur.

Devamı

OKULUMUZUN HABERİ YEREL BASINDA YER ALDI

WEB SİTESİ KULLANIMIZDA TÜRKİYE 9. OLDUĞUMUZ HABERİ YEREL BASINDA YER BULDU.Bolu'daBoluTakip,Bolu Ekspres,SultanMagazin,Bol medya,worldhaber deyer buldu. 51.512 OKUL ARASINDA 9.yuz. Milli Eğitim Bakanlığı,Web Sitesi Etkin Kullanım Performansına Göre, Bolu Atatürk İlkokulu, 2019/2020 Bolu İlinde birinci, Türkiye genelinde ise,  51.512 okul arasında  10 .sıradan yükselerek,  9. Sıraya yerleştik.   HERKESE CANDAN "Teşekkür ederiz" 05/01/2020

Devamı

BU HAFTA, MACERA PARKINI KULLANMAK İÇİN MÜDÜRÜ YARDIMCIMIZDAN İZİN ALINIZ

Öğretmenlerimize,i Velilerimize ve Öğrencilerimize önemli duyuruBu hafta 06-10 Ocak 2020 tarihleri arasında (Havalar güneşli olsa da), saat 11 ila 14 arası bahçemiz kullanılacağından,Okul Müdür yardımcımız Sayın Fatih Bölükbaş Beye müracaatlarınızı yapabilirsiniz.Önemle duyurulur.

Devamı

OKULUMUZ EĞİTİM VE ÖĞRETİME HER YÖNÜ İLE HAZIRDIR

Okulumuz her yönüyle denetime açıktır.geçen Hafta Tarım İl Müdürülüğü,Bolu sağlık İl Müdürülüğüİl Milli Eğitim Müdürlüğü komisyonları okulumuzu denetlediler.Sonuçlar olumludur.Önemle duyurulur

Devamı